לימודי קוסמטיקה מקצועית

לימודי קוסמטיקה

הבחירה בלימודי קוסמטיקה כמקצוע לחיים, מגיעה לרוב ממי שתחום היופי והטיפוח זורם בעורקיו. לעיתים מדובר בצעירות וצעירים ששוקלים את עתידם המקצועי ובוחרים כיוון להשקיע בו ולעיתים מדובר בציבור מבוגר יותר, שהחליטו לבצע הסבה מקצועית לקריירה שלהם.

למה כדאי ללמוד קוסמטיקה?

קוסמטיקאית מקצועית יכולה להרשות לעצמה לפתוח קליניקה פרטית, לעבוד בזמנים הנוחים לה וללא מנהל שקובע את אופי העבודה. כאשר את בוחרת להיות עצמאית יש לך את כל החופש שבעולם- את יכולה לעצב את הקליניקה כראות עינייך, לבחור באיזו עיר את מעוניינת לעבוד, עם אילו חומרים ומעבדות קוסמטיקה, זמני עבודה גמישים ושליטה על ההכנסות וההוצאות של הקליניקה.

בשנים האחרונות ניכר כי רבים יוצאים לעצמאות תעסוקתית ובוחרים שלא להיות שכירים. המגמה הגדלה בתחום מגיעה מהרצון להיות “הבוס שלך עצמך”, לשלב קריירה ומשפחה ולהיות עם השליטה להגדלת ההכנסה, המשכורת החודשית.

עם זאת, מאחר ותחום הקוסמטיקה, הטיפוח והיופי כל-כך חזקים בשנים האחרונות, ישנן המון קליניקות ומכוני יופי שמחפשים להעסיק קוסמטיקאיות מוסמכות, כשכירות. כך, שאם אינך מעוניינת כרגע לפתוח עסק משלך- את עדיין יכולה למצוא עבודה בתחום בקלות ובמהירות.

למי מתאים לעשות קורס קוסמטיקה?

עבודה כקוסמטיקאית מוסמכת מצריכה מהעוסקות (או העוסקים) בתחום, בראש ובראשונה, לאהוב לעבוד עם אנשים. המקצוע דורש יחסי אנוש מעולים. ההצלחה בתחום מבוססת בחלקה הגדול, על יכולת תקשורת טובה מול הלקוחות במקביל לידע המקצועי אותו יש לטפח גם לאחר סיום הלימודים.

המקצוע מחייב מגע ישיר בעור הפנים ומתן טיפול גם למצבי עור בעייתיים. המטרה היא לשקם את עור המטופל ומי שמתעניין בתחום הקוסמטיקה צריך לאהוב את תחום הטיפול והשיקום.

לקוסמטיקאיות הזכות לעבוד עם חומרים פעילים שחלקם אף אסורים לשימוש ביתי. השקעה בלימודים והבנת החומר לעומק, הכרחיים על-מנת לתת טיפול מתאים ללקוחות מבלי לסכן את עורם. המטופלים סומכים על הקוסמטיקאית והיכולת שלה לטפל בעורם בחומרים שרק היא יודעת לעשות בהם שימוש נכון. בקיאות בחומר הנלמד ויכולת השקעה בלימודים תניב תוצאות בשטח ועל כן חשובה התשוקה להמשיך ללמוד ולהשכיל בתחום.

קורס קוסמטיקה מומלץ מאוד למי שרוצה להפוך את התחביב והחיבה לתחום הטיפוח- למקצוע.
כאשר את עושה מה שאת אוהבת- את מצליחה בו!

מה לומדים בבית הספר לקוסמטיקה

לימודי הקוסמטיקה במרכז הרב תחומי ללימודי הקוסמטיקה מורכבים ממספר קורסים והסמכות שונות. אנו דואגים שכל תלמידה ותלמיד יקבלו את כל המידע המקצועי הנדרש לעבודה בתחום בנוסף לשיעורים הנוגעים לניהול ושיווק עסק פרטי משלך.

בין הקורסים המובילים שאנו מעבירים בלימודי הקוסמטיקה, תוכלי למצוא קורסים תיאורטיים לצד מעשיים בתחומים כגון: אבחון סוג העור, אנטומיה ופיזיולוגיה, מבנה העור ותפקידיו, דרמטולוגיה, ניקוי ראשוני וניקוי עמוק, טיפול באקנה, עיסוי פנים וצוואר, טיפול בחומצות, פילינגים, תכשירים קוסמטיים, מכשור טכנולוגי, תזונה, אפילציה, עיצוב וצביעת גבות, מיקרובליידינג (שיטת השערה), שעוות, פדיקור-מניקור, בנייה ועיצוב ציפורניים, ניהול העסק, שיווק העסק ועוד קורסים רבים ומעמיקים.

כל ההרצאות והשיעורים מועברים על-ידי גורמים מובילים בתחום- קוסמטיקאיות מקצועיות ורופאים מהתחומים השונים. בסוף הלימודים תזכי לתעודת הסמכה מטעמנו ומטעם משרד התמ”ת (משרד העבודה).

יתרונות קורס קוסמטיקה ברב תחומי

במרכז הרב- תחומי איגדנו את כל תחומי הקוסמטיקה והיופי שאת יכולה לעסוק בהם תחת קורת גג אחת ובקורס קוסמטיקה מקצועית מקיף ביותר. פרט למסגרת הלימודית אשר נחשבת המובילה בענף, אנו דואגים לשיתופי פעולה עם גורמים נוספים בכדי שאת תזכי לקבל הרבה מעבר לכל קורס קוסמטיקה אחר:

המרכז לקוסמטיקאית- חנות הדגל של כל הקוסמטיקאיות בארץ. בחנות תמצאי את כל חברות הקוסמטיקה המובילות בענף. כל הקרמים, סרומים, סבונים, וציוד לו תזדקקי לרגע בו תפתחי מכון. במהלך הלימודים אנו נעבוד עם כל חומרי הקוסמטיקה הנמכרים בחנות, כך שאת תתנסי ותלמדי עם איזו מעבדת קוסמטיקה את תעדיפי לעבוד בעתיד, כשיהיה לך מכון פרטי משלך.

המרכז לטכנולוגיה אסתטית- המרכז המוביל למכשור טכנולוגי עבור קוסמטיקאיות מקצועיות. תחום הטכנולוגיה בשירות האסתטיקה מתחזק מדי יום ובכל קליניקה תוכלי למצוא מכשור טכנולוגי עבור מגוון עצום של מטרות, כגון: הסרת שיער, מיצוק העור, טיפול באקנה, העלמת קמטים ועוד… במהלך הלימודים תועבר סדנא בנושא מכשור טכנולוגי כדי שתכירי את כל האופציות הקיימות בפנייך לשדרוג המכון בעתיד.

כאשר תסיימי את לימודי הקוסמטיקה במרכז הרב תחומי ללימודי הקוסמטיקה, את תצאי לעולם התעסוקה עם ארגז כלים שאין לאף אחת אחרת בתחום. אנו נלווה אותך לאורך כל הדרך- גם בתום הלימודים. המורות שלנו זמינות לכל שאלה והצוות במרכז עומד לרשותך תמיד.
כי ההצלחה שלך, היא ההצלחה שלנו!

לימודי קוסמטיקה

תודה על פנייתך!

חוזרת אלייך בהקדם

דלית.