איך לבחור בית ספר לקוסמטיקה

מאמר בית ספר לקוסמטיקה

הגעת להחלטה שאת רוצה להיות קוסמטיקאית מוסמכת וללמוד קוסמטיקה מקצועית? נהדר!
עכשיו נותרה השאלה החשובה- איפה כדאי ללמוד?

ריכזנו עבורך את כל מה שאת צריכה לבדוק כשאת בוחרת בית ספר ללימודי קוסמטיקה, יחד עם טיפים מנצחים, כדי שההצלחה שלך בתחום תהיה מובטחת.

מה לומדים בבית ספר לקוסמטיקה

הדבר הראשון שעלייך לבדוק הוא מהו החומר הנלמד בבית הספר לקוסמטיקה. בתי הספר המובילים בתחום יודעים שקוסמטיקאית צריכה לרכוש ארגז כלים ענק ולהתמקצע במספר תחומים כדי לתת ללקוחות שלה את כל הטיפולים והשירותים אותם הם צריכים, תחת קורת גג אחת.

אילו תחומים חשוב לוודא שנלמדים בקורס קוסמטיקה? פרט לטיפולי פנים, חשוב שקוסמטיקאית מקצועית תרכוש ידע בפדיקור ומניקור, בניית ועיצוב ציפורניים, עיצוב גבות ושעוות, מיקרובליידינג (שיטת השערה) ואפילציה.

כאשר תחקרי טוב את הנושא, תגלי שבתי הספר הטובים ביותר ללימודי קוסמטיקה מציעים לך קורסים, הרצאות והשתלמויות בתחומים נוספים כדי לספק לך את כל הידע וההכשרות להם תזדקקי בעתיד. כך למשל, במרכז הרב תחומי ללימודי הקוסמטיקה, תעברי סדנאות מטעם המרכז לטכנולוגיה אסתטית, בנושא מכשור טכנולוגי בתחום האסתטיקה. תלמדי על מכשור כגון לייזר ו- IPL להסרת שיער וטיפול בעור הפנים. כל קוסמטיקאית כיום, מבינה שעליה להשתמש באמצעים טכנולוגים בקליניקה הפרטית שלה בכדי להתקדם בתחום ולהגדיל הכנסות.

קורס מתקדם נוסף אותו תלמדי במרכז הרב תחומי ללימודי הקוסמטיקה, הוא קורס איפור. המטרה היא לתת לך את כל היכולות בתחום היופי והאסתטיקה כך שמטופלייך בעתיד יקבלו מענה לכל בקשותיהם בתחום הטיפוח והיופי.

חומרי קוסמטיקה בהם משתמשים בלימודי הקוסמטיקה

קוסמטיקאית מקצועית, זו אחת שהתנסתה במגוון רחב של מעבדות קוסמטיקה (קרמים, סבונים, פילינג, חומצות וכדומה). בבואך לבחור בית ספר ללימודי קוסמטיקה, בדקי עם אילו חברות קוסמטיקה הלימודים המעשיים מתבצעים. למען הצלחתך העתידית, חשוב לבחור בית ספר שנותן לך להתנסות במגוון רחב של מוצרי קוסמטיקה מחברות שונות, כך שכאשר תפתחי מכון יופי משלך, כבר תדעי מהי מעבדת הקוסמטיקה המועדפת עלייך.

המרכז הרב תחומי ללימודי הקוסמטיקה עובד בשיתוף פעולה מלא עם המרכז לקוסמטיקאית- חנות לקוסמטיקאיות בלבד, בה תוכלי למצוא ציוד קוסמטי ומעבדות קוסמטיקה מובילות. שיתוף הפעולה הפורה מאפשר לך להתנסות כבר בתחילת הלימודים בעבודה מעשית עם מבחר עצום של חברות.

מיקום בית הספר ללימודי קוסמטיקה

לא פחות חשוב עבורך, הוא למצוא בית ספר נגיש להגעה מביתך. חפשי בית ספר הממוקם במיקום מרכזי, ליד תחנת רכבת. הגעה פשוטה ומהירה ללימודים חיונית מאוד עבורך.

פרט למיקום, תמיד מומלץ לבקש לראות את כיתות הלימוד. בית הספר הולך להיות הבית השני שלך לתקופה הקרובה ולכן האנרגיה הטובה מהכיתות והנוף המשתקף מהחלונות יכולים רק להוסיף לאווירת הלימודים הנעימה.

גמישות בשעות לימודי הקוסמטיקה

סטודנטיות רבות משלבות עבודה במקביל ללימודים או לחלופין מגדלות ילדים קטנים. לכל אחת יש לו”ז משלה וסיבות אישיות להחליט האם מתאים לה ללמוד בשעות היום או שעות הערב. בררי בבית הספר ללימודי קוסמטיקה האם יש לך אפשרות לבחור בין מסלול בוקר או מסלול ערב, כך ששגרת היום שלך לא תיפגע ותוכלי לשלב לימודים בקלות.

הסמכות מקצועיות בתחום הקוסמטיקה

לא כל אחת יכולה להיות קוסמטיקאית ולשם כך יש צורך לקבל תעודת הסמכה מקצועית. בדקי שבית הספר בו את מתכננת ללמוד, מעניק לך הסמכות מקצועיות ותעודות המאפשרות לך לפתוח קליניקה פרטית משלך ולהתחיל לעבוד ולקבל מטופלים. במרכז הרב תחומי ללימודי הקוסמטיקה, בסיום הלימודים את תקבלי תעודת הסמכה ממשרד התמ”ת (תעשייה, מסחר ותעסוקה), גוף ממשלתי האחראי על נושא ההכשרות המקצועיות.

את עכשיו בשלבים האחרונים לקראת קריירה משגשגת בתחום הטיפוח והיופי. בדקי היטב שבית הספר ללימודי קוסמטיקה בו את בוחרת, מספק לך מכלול של הכשרות עם מורות וצוות מקצועי שילווה אותך גם בעתיד לאחר סיום הלימודים, כאשר תפתחי מכון יופי משלך.

לימודי קוסמטיקה

תודה על פנייתך!

חוזרת אלייך בהקדם

דלית.